وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

افشای ابعاد تازه ای از همکاری عربستان و اسرائیل

 

یک پایگاه خبری صهیونیستی به تازگی ابعاد تازه ای از همکاریهای سفارت عربستان سعودی و اردن در لبنان برای اقامت دادن به جاسوسان اسرائیلی و نجات آنان از دست نیروهای حزب الله را فاش کرد.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی فیلکا در جریان عملیاتی که حزب الله لبنان در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه گذشته در لبنان انجام داد سفارت عربستان در بیروت موفق شد سه تن از جاسوسان اسرائیلی را از دست مبارزان حزب الله نجات دهد.
بر اساس اظهارات منابع آگاه صهیونیست سه تن از افسران امنیتی اسرائیل با ویزاهای عربستانی و اردنی در یک ساختمان در نزدیکی سفارت عربستان سعودی در بیروت اقامت داشتند.
به نوشته این سایت صهیونیستی پس از اینکه حزب الله لبنان با اطلاعات دقیقی از وجود مرکز عملیات جاسوسی با دستگاههای ارتباطی قوی و کامپیوترهای پیشرفته وابسته به موساد در این ساختمان مطلع شدبه آنجا حمله کرد اما سه افسر اسرائیلی با آغاز درگیری ها سریعا خود را به ساختمان سفارت عربستان رساندند و پس از نابود کردن تمام تجهیزات و پرونده ها به همراه مدارکی که قادر به حمل آن بودند به اتفاق سفیر عربستان سعودی از راه دریا به وسیله یک ناو اسرائیلی راهی قبرس شده و در آنجا بلافاصله به سرزمینهای اشغالی منتقل شدند.
بر اساس اظهارات منابع صهیونیست این افسران برای آموزش دادن و تجهیز نیروهایی به لبنان آمده بودند که نمی توانستند از مرز این کشور خارج شوند آنها می دانستند که حزب الله لبنان افرادی را که از مرز خارج می شوند کاملا در کنترل خود دارد و برای اینکه توجه حزب الله را جلب نکنند آنها را در داخل کشور آموزش می دادند.
اما افسر چهارم اسرائیلی به عنوان دیپلمات اردنی در بیروت ماند و بدون اینکه به هویت و تابعیت واقعی اش اشاره شود در این کشور به فعالیت هایش ادامه داد.
کارشناسان اسرائیلی این تعامل عربستان و اردن با اسرائیل را ناشی از همکاریهای امنیتی مشترک این کشورها با هدف نابودی حزب الله لبنان تحلیل می کنند.
چندی پیش نیز خبر دیدار « بندر بن سلطان » رئیس شورای عالی امنیت ملی عربستان با ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی همکاریهای عربستان با اسرائیل را آشکارتر کرد.
بن سلطان در این دیدار از اولمرت خواسته بود برای نابودی حزب الله به جنوب لبنان حمله کند و متعهد شده بود تمام هزینه های این جنگ را پرداخت می کند اما اولمرت با اشاره به اینکه هنوز وضعیت برای آغاز جنگ مناسب نیست این درخواست مقام امنیتی عربستان را رد کرده بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
عبد الزهرا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ق.ظ

مطلب نداری داداش مطلب مطلب بذار برا ی مولا وقت بذار

شرمنده

یوسف نیا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

ahad پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ق.ظ http://ghafel.blogpars.com


سلام
وبلاگت خیلی توپه.
میخواستم ببینم تبادل لینک میکنی
اگه خواستی منو با اسم
ماییم که در غیبت کبری ماندیم
لینک کن بعدش به منم بگو تا تو رو لینک کنم
اینم آدرس سایت منه
ghafel.blogpars.com
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد