وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

فتوای جهاد علمای اهل تسنن عراق علیه داعش

" شیخ محمد الهیتی" عضو شورای فتوای اهل سنت استان الانبار اعلام کرد : این شورا، رسما فتوای جنگ با داعش تا بیرون راندن انها از خاک عراق را صادر کرد.

همزمان با این اقدام شورای فتوای اهل سنت، سی و شش تن از علما و ائمه مساجد فلوجه نیز علیه القاعده ، تکفیری ها و داعشی ها اعلام جنگ کردند. این نخستین اقدام عملی مجموعه ای از علمای اهل سنت علیه داعشی ها در ماه های گذشته بشمار میرود.

در همین حال ستاد فرماندهی استان الانبار نیز از امادگی هفت گروه متشکل از قبایل ، مردم و علمای دینی برای کمک به ارتش تا بیرون راندن تروریست های داعشی خبر داد. 


به نظر میرسد همکاری گسترده مردم ، قبایل و علمای دینی اهل سنت ، به عامل مهمی در موفقیت ارتش عراق علیه داعشی ها بدل شود. ارتش عراق هم اکنون سه محور اصلی در اطراف فلوجه را به محاصره کامل خود در اورده است و منابع امنیتی هم پیش بینی کرده اند که حمله گسترده ارتش عراق به وروردی ها و خروجی های فلوجه در هفته اینده صورت گیرد.

دولت عراق امیدوار است ، همکاری مردم ، قبایل و علمای دینی به عامل تسریع در فروپشی این گروه های تروریستی بیانجامد.

منبع: خبرگزاری تقریب

وهابی ها! کودک کشی در کدام اسلام جایز است؟ (بای ذنب قتلت؟)

تروریست های داعش به روستای "التلیلیه" هجوم بردند ، این تروریست ها لباسهایی شبیه لباسهای نیروهای مردمی خودجوش پوشیده بودند و پس از محاصره روستا به اعدام های دسته جمعی و شلیک به سر مردم از فاصله بسیار نزدیک دست زدند.

بیشتر قربانیان این جنایت کودکان هستند. با سر رسیدن نیروهای حمایت مردمی کرد، داعشی ها از روستا عقب نشستند. تا کنون پیکر تعدادی ازقربانیان دفن شده و عده ای نیز به بیمارستان راس العین منتقل شده اند.









عربستان برای کشتار و ویرانی نه احیا و آبادی

روزنامه اینترنتی "سبق" عربستان نوشت: ساکنان روستاهای "بنان"، "خریص" و "العبادله" در شرق منطقه "المظیلف" از توابع امارت منطقه مکه مکرمه، در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند و از ساده‌ترین امکانات زندگی بی بهره هستند.
 
این روزنامه اینترنتی خاطرنشان کرد: اگر کسی با چشمان خود وضعیت ساکنان این روستاها را نبیند، باور نخواهد کرد که این وضعیت مربوط به یکی از مناطق عربستان سعودی است.

ساکنان این روستاها سرپناهی شبیه خانه ندارند و در کپرهایی که از چوب و علوفه ساخته شده زندگی می کنند که آنها را "صبل" یا "عریش" می نامند.
 

 

 
تعداد بسیار اندکی از ساکنان این روستاها با کمک افراد نیکوکار در حال ساختن خانه‌هایی قابل سکونت هستند که البته هنوز بعضی از این خانه ها تمام نشده و بعضی از آنها نیز برق ندارند.
بعضی از ساکنان هم کارت تأمین اجتماعی خود را نزد بعضی تجار گرو گذاشته اند تا بتوانند برای اعضای خانواده خود غذا تهیه کنند.
 
سایت سبق در ادامه این گزارش نوشت: وزارت امور اجتماعی خود را درگیر این ماجرا نکرده، و بازرسانش را به این روستاها نفرستاده است. به همین دلیل چیزی از آنها نمی داند. ساکنان این مناطق رنج سفر را به جان خریده و به دفاتر تأمین اجتماعی مراجعه می کنند که برخی از آنان کمکهایی را دریافت کرده و برخی دیگر همچنان محروم مانده اند.

درحالیکه دمای هوا در فصل تابستان به 48 درجه سانتیگراد می‌رسد، شرکت برق فقط تا چند منزل مسکونی برق رسانی کرده و بقیه را از این نعمت محروم گذاشته است.

وزارت راه نیز این روستاها را نادیده گرفته، و جاده های آنان هنوز خاکی است.
 
در این بین وزارت بهداشت کاری انجام داده است، به صورتیکه نزدیکترین مرکز خدمات بهداشتی، در فاصله 10 کیلومتری این روستاها قرار دارد.
 
به گزارش العالم، وزارت آموزش و پرورش نیز فقط یک مدرسه ابتدایی پسرانه در این منطقه ساخته که بسیار فرسوده است و کسی باور نمی کند که آن ساختمان یک مدرسه باشد.

ساکنان این منطقه برای خنک کردن آب از ابتدایی ترین وسایل استفاده می کنند. به صورتیکه بشکه پلاستیکی را با پوشال می‌پوشانند و آن را مرطوب کرده و در معرض باد قرار می دهند تا آب به اندازه ای خنک شود که بتوان با آن تشنگی را برطرف کرد. 

............................................................................. 

عربستان پول های نفت و گاز را برای کشتار  و ویرانی استفاده می کند نه احیا و عمران!