وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

این هم فتوایی عجیب از تکفیری ها

 

 

همانگونه که مشاهده می کنید وهابی ها دل شان لک زده برای اینکه بهانه ای برای تکفیر مردم و مسلمانان پیدا کنند . حالا بعد از تکفیر شیعیان به جرم زیارت و شفاعت خواستن  از پیامبر(ص) و ائمه اطهار و ... نوبت به  دانشمندان رسیده که آن ها را  به  جرم اثبات ثبات خورشید و حرکت زمین تکفیر کنند !

جنایات جدید وهابیان طالبان

 

بأی ذنب قتلت؟

 

شبکه های تروریستی مرحله جدید از عملیات کشتار شیعیان در ایالت سرحد را از سر گرفتند. این گروه های افراطی روز گذشته جمعیت شیعیان در حسینیه «کوتله امام حسین (ع)» شهر «دیره اسماعیل خان» در ایالت سرحد را هدف قرار دادند که ۱۳۱ شهید و زخمی بر جا گذاشت.

 

گزارش شیعه وب به نقل از خبرگزاری فارس در "دیره غازی خان " پاکستان، مسئولان امنیتی شهر دیره غازی خان اعلام کردند: بمبی در نزدیک یک حسینیه بنام "جوهر علی " در منطقه "مسلم تاون ودانی " در شهر دیره غازی خان کارگذاشته شده بود که بر اثر انفجار آن دست‌کم 30 نفر کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند. 

درپی این انفجار خودروهای آمبولانس، نیروهای آتش‌نشان به محل اعزام شدند و نیروهای امنیتی نیز اطراف حسینیه را به محاصره خود درآوردند. 

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این بمب‌گذاری را بر عهده نگرفته است.
 


"شوکت جاوید " رئیس پلیس ایالت پنجاب در جمع خبرنگاران گفت: احتمال دارد این انفجار انتحاری باشد هنوز متخصصان در حال بررسی هستند و شواهد این انفجار نشان می‌دهد که این یک عملیات انتحاری بوده است. 

وی افزود: این کار را تروریست‌ها انجام می‌دهند که هدفشان ضعیف کردن کشورمان است. 

این انفجار درحالی صورت گرفت که چند ماه گذشته نیز یک عامل انتحاری خود را در حسینیه "کوتله امام حسین " در شهر "دیره اسماعیل خان " پاکستان منفجر کرد که دست‌کم 10 نفر شهید و 40 تن دیگر زخمی شدند