وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

خدا به انگلیس اجر دهد

...............................................

انگلیسی ها و کمک به مجاهدین طالبان

...............................................

یکی از افسران پلیس ملی افغانستان از عملیات نیروهای انگلیسی برای رساندن کمربندهای انفجاری به نیروهای طالبان در کابل پرده برداشت.
 پایگاه اینترنتی پان آرمنین با انتشار اظهارات یکی از افسران پلیس ملی افغانستان، از عملیات سری انگلیس برای رساندن کمربندهای انفجاری به نیروهای طالبان پرده برداشت.
نویسنده این مقاله می‌نویسد: در 11 مارس 2012 یک افسر آمریکایی از واحد نظامی خود در پنجوی در استان قندهار افغانستان خارج شده و به سمت 16 شهروند افغان تیرندازی کرد. در این حادثه 8 کودک و 4 زن بودند و 4 مرد کشته شدند. کوچکترین قربانی این حادثه یک کودک 2 ساله بود.
در مقابل مقامات آمریکایی تمام اتهامات را متوجه رابرت بیلز 38 ساله که این کشتار را انجام داده بود، کرده و عنوان کردند که او دچار اختلالات روانی بوده است.
اما کشتار شهروندان و توهین کردن به پیکر کشته‌شدگان افغان و احساسات مذهبی مردم، تنها به افزایش محبوبیت طالبانی می‌انجامد که در چند سال گذشته با کاهش استقبال عمومی در افغانستان روبرو شده‌اند.
اما به نظر می‌رسد انگلیسی‌ها نقشه ی بدتر هم داشته باشند. اخیرا یکی از افسران پلیس ملی افغانستان عنوان کرده که یکی از ماموران سرویس اطلاعاتی انگلیس، 15 کمربند انفجاری به کابل منتقل کرده است.
• روایت نیروی پلیس افغانستان از کش مکش بر سر بسته مشکوک
این افسر پلیس افغانستان گفته است: روز 20 آوریل، من در ترمینال مسافری فرودگاه کابل بر سر پست حضور داشتم؛ من یک مامور اطلاعاتی انگلیس را دیدم که به همراه سه نظامی انگلیسی تلاش کردند تا بسته بزرگی را که ایساف برای آن‌ها به کابل ارسال کرده بود، بدون انجام بازرسی از آنجا دور کنند. من چهره او را شناختم، چراکه وی اخیرا نیز در فرودگاه کابل حضور یافته بود. من از نظامیان انگلیسی خواستم تا اسناد مربوط به محموله را نشان دهند، اما آن‌ها از این کار سرباز زدند. زمانی که من بر خواسته خود اصرار کردم، آن‌ها عنوان کردند که من هیچ حقی برای خواستن چیزی از آن‌ها ندارم،‌ چراکه آن‌ها از مصونیت دیپلماتیک بهره‌مند هستند. زمانی که من به آن‌ها گفتم فرمانده من به من اجازه خروج محموله‌ای بدون بازرسی را از این‌جا نداده، بین ما جر و بحثی درگرفت. من به معاونین خود دستور دادم تا زمانی که من با مافوق خود تماس نگرفته‌ام، اجازه خروج خودروی انگلیسی‌ها را ندهند. در این لحظه، یکی از نظامیان انگلیسی اسلحه خود را روی قفسه سینه یکی از ماموران پلیس قرار داد تا مسیر خروج برای آن‌ها باز شود. در این زمان بود که یکی از ماموران پلیس این بسته را ربوده و به سمت خود کشید. بسته روی زمین افتاد و باز شد. من بسیار متعجب شدم چراکه این بسته حاوی 15 و یا حتی 20 کمربند مورد استفاده برای حملات انتحاری بود.
مامور اطلاعاتی انگلیس به سرعت سعی کرد تا بسته را دور کند و همزمان با یک نفر تماس تلفنی گرفت؛ پس از آن او با اسلحه‌اش شروع به تهدید ما کرد. در کمتر از 2 دقیقه، 3 خودروی زرهی با پلاک‌های ایساف به ورودی‌های ترمینال نزدیک شدند؛ کسانی هم که درون خودروها بودند ما را با اسلحه تهدید کردند. ما در این زمان که خودروی انگلیسی آن‌جا را ترک می‌کرد، کاری نمی‌توانستیم بکنیم جز دور شدن.
عصر آن روز فرمانده من با من تماس گرفته و عنوان کرد که من فردای آن روز باید برای ارائه توضیحات در این مورد، نزد بازپرس حضور یابم. من دریافتم که این به معنی کشته شدن من است، به همین جهت به محل کار نرفتم و به جای آن، با خانواده خود خودرویی اجاری کردیم و آنجا را از تورهام به مقصد پاکستان ترک کردیم.
این مامور پلیس افغانستان همچنین می‌گوید که انگلیس خود تجهیزات لازم برای ساخت کمربند‌های انتحاری را در اختیار طالبان قرار می‌دهد و تلاش می‌کند تا آن را در پوشش جنگ با تروریسم مخفی کند. هنوز این سوال وجود دارد که انگلیس واقعا چند کمربند انفجاری به کابل و دیگر مناطق افغانستان ارسال کرده است.
در حالی که نیروهای ناتو و آمریکا باید تا پایان سال 2013 افغانستان را به طور کامل ترک کنند، اخبار بسیاری از تلاش‌های کشورهای غربی برای ناامن کردن افغانستان و ایجاد زمینه برای ادامه حضور خود در این کشور، منتشر شده است.
انتهای پیام/ق.ص

انگلیسی ها که خود این جرئت را ندارند که  کمربندهای انفجاری بر تن کنند و با عملیات انتحاری آن را در میان مردم  منفجر کنند. این کار معمولا بدست وهابی ها و طالبان انجام می شود . پس باید برای انگلیس دعا کرد که مجاهدین را در جهاد علیه مسلمانان یاری   می کنند