وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

دشمنی با مسلمانان و دوستی با کافران از سوی وهابیان

  

اگر به فتاوای علمای وهابی نگاه کنید که چقدر به صلیبی ها و یهودیان مهربانند و فتوا می دهند که خوردن ذبیحه اهل کتاب جایز است اما در عین حال فتوا می دهند که ذبیحه شیعیان حرام است چون مشرکند ! خواهید فهمید که آن ها آیات قرآن  از جمله اشداء علی الکفار رحماء بینهم را برعکس عمل می کنند 

این تنها علمای وهابی نیستند که با مسلمانان دشمن و با کفار دوستند، بلکه دولت عربستان بعنوان اصلی ترین حامیان وهابیت نیز همین سیاست را دنبال می کند. عربستان سعودی که نه تنها با آمریکا و اروپا دوست صمیمی که یک نوکر برای آن ها به حساب می آید و مجری طرح های آنها در منطقه هست ، چند سالی است که در تب و تلاش است تا مقدمات به رسمیت شناختن و دوستی با اسرائیل را از سوی جهان عرب فراهم کند. در این رابطه تا هنوز این کشور به جز روابط پنهانی که داشته و کشورها را به عادی سازی روابط با اسرائیل ترغیب کرده ، برای از بین بردن قبح روابط زیر سایه  کنفرانس ادیان و غیره در واشنگتن و ماوراء‌النهر هنجارشکنی هایی کرده و میان کشورهای اسلامی و  عربی نمایندگان اسرائیل پا درمیانی کرده و آن ها را دور میز جمع کرده که دست دادن مفتی مصر با نخست وزیر اسرائیل یکی از سوغات های عربستان برای اسرائیل است. 

در حالیکه همین عربستان که برای اسرائیل اینقدر زحمت می کشد تا یهودیان از رنج احساس نا امنی رهایی یابند ، در کشورهای اسلامی چون افغانستان ، عراق و پاکستان ، تروریست می فرستد یا گروه های تروریستی چون طالبان و حزب بعث و ... را حمایت می کند!!!!! 

اینجا است که مصداق پیدا می کند :‌ 

رحماء  علی الکفار و اشداء‌ بینهم