وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

عیادت نتانیاهو از مجاهدین وهابی؟!

نتانیاهو

قدردانی مخالفان از عیادت نتانیاهو از تروریست‌های سوریه

خبرگزاری تسنیم: یکی از رهبران مخالفان سوریه از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت عیادت و ابراز همدردی با شورشیان سوری زخمی شده در جریان جنگ داخلی آن کشور قدردانی کرد.  

نسخه قابل چاپ

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پرس‌تی‌وی، محمد بدیع از رهبران مخالفان خارج نشین سوریه از بنیامین نتانیاهو به علت عیادت از زخمیان شورشیان سوری در بیمارستان های رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، بدیع به رادیو اسرئیل گفت که مخالفان سوری از اقدام نتانیاهو در بازدید از یک بیمارستان صحرایی در بلندی‌های جولان و ابراز همدردی با شورشیان زخمی شده سوری خوشحال شدند. وی که از استانبول حرف می‌زد، افزود که حضور علنی نتانیاهو در کنار شورشیان زخمی شده یک پیام مهمی داشت.

هفته گذشته شبکه هفت تلویزیون اسرائیل از بازدید و عیادت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از پایگاه نظامیان اسرائیلی در منطقه جولان اشغالی خبرداد.

نتانیاهو در این بازدید از شماری از عناصرمسلح مخالف نظام سوریه که در درگیری با ارتش سوریه زخمی شده بودند، و در بیمارستان نظامی اسرائیلی در این منطقه بستری هستند عیادت کرد.

گفتنی است تل آویو آن دسته از مخالفان نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را که در نبرد با ارتش سوریه زخمی می شوند، در بیمارستان های نظامی خود بستری و درمان می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد