وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

درخواست حمایت یک مفتی وهابی از اسرائیل

یک مفتی وهابی: اسرائیل دشمن واقعی ما نیست


واحد مرکزی خبر: یک مفتی وهابی تاکید کرد آنها با رژیم صهیونیستی در برابر نظام سوریه در یک جبهه قرار دارند. 
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، شیخ عبدالله تمیمی در مصاحبه با کانال دوم تلویزیون اسرائیل گفت: واقعیت آن است که اسرائیل دشمن واقعی ما نیست و هرگز دشمن واقعی ما نخواهد بود. 
تمیمی افزود: همه ما می‌دانیم که ما اکنون در یک جبهه با اسرائیل در برابر این قاتلان وحشی، قرار داریم. ما از اسرائیل می‌خواهیم که از خواسته‌ها و حقوق سنی‌ها در سوریه و لبنان حمایت کند. 
وی خاطر نشان کرد: با تظاهرات مسالمت آمیز نمی‌توان ارتش را شکست داد. با شعار دادن و بستن مغازه‌ها نمی‌توان مهاجمان را بیرون راند. ارتش‌ها با زور، سلاح و جنگ شکست داده می‌شوند. 
گروههای مسلح وهابی در سوریه از این سخنان عبدالله تمیمی استقبال کردند. 
الظواهری: اسد"دشمن"است 
رهبر القاعده، با دشمن خواندن بشار اسد، شورشیان سوری را به تشکیل حکومتی اسلامی در سوریه فراخواند. 
ایمن الظواهری، رهبر القاعده در پیامی صوتی که در سایت‌های اینترنتی مرتبط با القاعده منتشر شد، با نام بردن از بشار اسد به عنوان"دشمن"، او را در آستانه سقوط خوانده و خطاب به شورشیان سوری گفت: نبردتان را با نام‌الله و با هدف ایجاد سیستمی حاکم بر شریعت او پیش ببرید. 
وی همچنین نسبت به توطئه‌های کشورهای غربی و عربی هشدار داده و تاکید کرد: باید از توطئه‌های آمریکا و کشورهای عربی و اخضر الابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب در سوریه و نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عرب و افراد مشابه این‌ها دوری کنیم چرا که آنها می‌خواهند فداکاری‌ها و مبارزه‌های شما را به تباهی کشانده و به این وسیله رضایت جنایتکاران بزرگی که در آمریکا، روسیه و اسرائیل هستند، کسب کنند. 
وی در ادامه مدعی شد: خداوند متعال با تلاش‌های فراوان شما از حقایق پنهان پرده برداشت و به فضل و یمن پایداری شما بسیاری از نقاب‌ها از چهره‌ها افتاد و به این وسیله چهره واقعی ایران و حزب‌الله آشکار شد و ماهیت آنها در میدان‌های جنگ در سوریه برای همگان مشخص شد! 
حمایت الظواهری از شورشیان سوریه, بیش از پیش ماهیت تروریستی جبهه مخالفان را آشکار می‌کند 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد