وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

چرا وهابی ها کافرند؟

آنچه در این پست می خوانید از یک وبلاگ اهل سنت گرفته شده است. مقاله جالبی است که حیفم آمد شما هم آن را نخوانید 

چرا وهابی ها کافرند؟

اگر قرار بر تکفیر باشد ، بهانه برای تکفیر زیاد است. هر فرقه ای می تواند برای تکفیر دیگری حربه ای پیدا کند. وهابی ها برای تکفیر مسلمانان ، آیاتی را که در باره مشرکان نازل شده بر مسلمانان تطبیق می کنند و آنگاه آن ها را مشرک می خوانند و تکفیر شان می کنند. مثل آیه  فاطر  آیه  14

إِنْ تَدْعُوهُمْ لا یَسْمَعُوا دُعاءَکُمْ وَ لَوْ سَمِعُوا مَا اسْتَجابُوا لَکُمْ وَ یَوْمَ الْقِیامَةِ یَکْفُرُونَ بِشِرْکِکُمْ وَ لا یُنَبِّئُکَ مِثْلُ خَبیرٍ.

 اگر آنها را بخوانید، دعاى شما را نمى‏شنوند، و اگر [فرضاً] بشنوند اجابتتان نمى‏کنند، و روز قیامت شرکِ شما را انکار مى‏کنند؛ و [هیچ کس‏] چون [خداى‏] آگاه، تو را خبردار نمى‏کند.

آیه فوق خطاب به مشرکان نازل شده که شما اگر از بت ها درخواست کمک کنید ، نمی شنوند و اگر بشنوند اجابت نمی کنند. اما وهابی ها این آیه را بر مسلمانان و پیامبر و اولیاء الله تطبیق می کنند و خطاب به مسلمانان می گویند که شما اگر از حضرت پیامبر(ص)‌ درخواست کنید که شما را پیش خدا شفاعت کند و حاجت شما را از خدا بخواهد ، پیامبر نمی شنود  و اگر بشنود اجابت نمی کند؟ آیا پیامبر و بت های سنگی و چوبی و آهنی یکی اند؟! آیا این بزرگترین توهین به پیامبر اعظم (س) نیست که آن حضرت را با بت ها مساوی بدانیم؟

همچنین است آیه   5 سوره احقاف

وَ مَنْ أَضَلُّ مِمَّنْ یَدْعُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ مَنْ لا یَسْتَجیبُ لَهُ إِلى‏ یَوْمِ الْقِیامَةِ وَ هُمْ عَنْ دُعائِهِمْ غافِلُونَ

 و کیست گمراه‏ تر از آن کس که به جاى خدا کسى را مى‏خواند که تا روز قیامت او را پاسخ نمى‏دهد، و آنها از دعایشان بى‏خبرند.

این آیه نیز خطاب به مشرکان نازل شده که از بت ها طلب کمک می کردند. معلوم است که بت ها تا روز قیامت نمی توانستند دعای مشرکان را اجابت کنند و بت ها نمی توانستند دعای مشرکان را بشنوند ، بفهمند و اجابت کنند چون سنگ و چوب که شعور ندارند. آیا حضرت پیامبر که رسول خدا بوده و هست و اولیای الهی مانند بت هایند؟

اگر اینطور است ، پس چرا صحابه (رض) از حضرت پیامبر(ص) طلب کمک می کردند؟

ممکن است ، وهابی ها بگویند : این کار در زمان حیات پیامبر بوده و بعد از مرگ پیامبر ، او هم مانند بت ها نه می شنود ونه اجابت می کند.

ولی اشتباه وهابی ها در همین جا است. آن ها پیامبر را مانند باقی مردمان می پندارند در صورتی که حضرت پیامبر(ص) هرچند جسم مبارکش از میان ما رفته ؛ اما همچنان روح مبارکش شاهد ما است ، سخنان ما را می شنود و اعمال ما را می بیند. زیرا قرآن کریم در سوره احزاب آیه 45 و سوره فتح آیه 8 می فرماید :

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْناکَ شاهِداً وَ مُبَشِّراً وَ نَذیراً (45)ِنَّا أَرْسَلْناکَ شاهِداً وَ مُبَشِّراً وَ نَذیراً (8)

از این دو آیه ، آیه 143 سوره بقره صریح تر است که می فرماید :

وَ کَذلِکَ جَعَلْناکُمْ أُمَّةً وَسَطاً لِتَکُونُوا شُهَداءَ عَلَى النَّاسِ وَ یَکُونَ الرَّسُولُ عَلَیْکُمَ‏ََ

و بدین گونه شما را امتى میانه قرار دادیم، تا بر مردم گواه باشید؛ و پیامبر بر شما گواه باشد.

خداوند در این آیه شریفه ، امت اسلامی را امت وسط قرار داده و آنان را شاهد بر سایر مردمان و پیامبر(ص) را شاهد بر امت قرار داده است.

اکنون سئوال این است  : آیا شاهد می تواند غائب باشد؟ اگر پیامبر(ص) بعد مرگش نتواند بشنود و ببیند ، چگونه می تواند شاهد باشد؟ شاهد کسی است که می تواند ببیند و بشنود.

از اینجا دانسته می شود که وهابی ها کافرند چون خدای تعالی (ج) پیامبر را شاهد قرار داده که می تواند بشنود و  ببیند ؛ اما وهابی ها می گویند نمی تواند ببیند و بشنود. درواقع وهابی ها خدا را تکذیب می کنند ، هرکس خدا و رسولش را تکذیب کند کافر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد