وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

بهشت فروشی وهابی ها

 

توزیع گذرنامه سفر به بهشت در میان نیروهای القاعده!

نیروهای ارتش سوریه در بازرسی خانه های تروریستهای القاعده به گذرنامه های سفر به بهشت برخوردند.

به گزارش شیعه آنلاین، نیروهای ارتش و سازمان اطلاعات و امنیت سوریه در حمله اخیر خود به شهر حمص و تسلط یافتن بر این شهر، بسیاری از خانه های تیمی و پناهگاه های نیروهای تروریستی وابسته به شبکه القاعده که در چند ماه اخیر به سوریه سفر کرده بودند تا علیه حکومت «بشار اسد» فعالیت کنند، را کشف کردند.

این نیروها در بازرسی خانه به خانه این تروریست های القاعده مقدار زیادی سلاح های صهیونیستی، نقشه، مقدار زیاد پول، رایانه، بی سیم و گذرنامه های جعلی کشف و ضبط کردند.

اما شاید بتوان گفت جالب ترین چیزی که توسط این نیروهای حکومت سوریه در پناهگاه های نیروهای تروریستی القاعده پیدا شد، گذرنامه هایی بود که بر روی آن نوشته شده بود "گذرنامه سفر به بهشت".

در واقع پس از شستشوی مغزی جنگجویان شبکه تروریستی القاعده، این گذرنامه ها توسط رهبران و مقامات ارشد القاعده به آنان داده می شد. این جنگجویان نادان نیز با این تصور که پس از جنگ یا انجام عملیات و کشته شدن حتما به بهشت خواهند رفت! 

................................................................................................................. 

گفتنی است در قرون وسطی کشیش ها و استقف های صلیبی به بهشت فروشی اقدام می کردند واکنون وهابی ها و طالبان شغل بهشت فروشی را پیشه کرده اند. انگار که خدا اختیار بهشت خود را به آن ها گذاشته که با مسلمان کشی می خواهند به بهشت بروند!!!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد