وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

امام جماعت وهابی شراب می فروخت

پس از بازجویی و بررسی بیشتر، مشخص شد که یک زن سعودی از قبیله "بنی جلدته" نیز شریک وی بوده و در پخش مشروبات الکلی این مرد را کمک می کرده است. این دو مشروب فروش پس از چندین روز کار عملیات و اطلاعاتی نیروهای پلیس جده به دام افتادند.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که نیروهای پلیس این کشور یک امام جماعت وهابی که در ساعات پایانی شب از طریق مشروب فروشی به کسب درآمد می پرداخت را بازداشت کردند.

گفته می شود پس از انتقال این مشروب فروش به مقر پلیس و بازجویی از وی، مشخص شد که او امامت نماز صبح در یکی از مساجد شهر جده در غرب سعودی را برعهده داشته و شب ها هم از طریق مشروب فروشی کسب درآمد می کرد.

در همین حال فرمانده پلیس شهر جده طی اظهاراتی به روزنامه "الیوم" عربستان ضمن تأیید خبر فوق، گفت: این امام جماعت مشروب فروش از کشور اتیوپی بوده که چندین سال است در عربستان سعودی زندگی می کند.

فرمانده پلیس جده در ادامه افزود: پس از بازجویی و بررسی بیشتر، مشخص شد که یک زن سعودی از قبیله "بنی جلدته" نیز شریک وی بوده و در پخش مشروبات الکلی این مرد را کمک می کرده است. این دو مشروب فروش پس از چندین روز کار عملیات و اطلاعاتی نیروهای پلیس جده به دام افتادند.
نظرات 2 + ارسال نظر
فدائیان رهبر پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.fadaii.com

با سلام به شما دوست وهابی شناس عزیز
سایت فدائیان رهبر پیرامون حمایت از مردم مظلوم بحرین تصمیم دارد در راستای افشای بیشتر ماهیت آل سعود و ریشه ی فکری آنها یعنی وهابیت گام بردارد.با توجه به اینکه شما پیرامون این موضوع قلمی دارید از شما دعوت می شود که عضوی از نویسندگان سایت ما شوید.
اگر آمادگیتان را اعلام کنید بلافاصله برایتان نام کاربری و رمز عبور ساخته می شود تا از طریق سایت بلاگفا به ما بپیوندید.از زیارت شما خوشحال می شویم.
موفق باشید
یا علی
سید علی[گل]

www.fadaii.com

فرشاد یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام.لعنت به هر چی وهابی هست.آشغالای عوضی.
بس که فاسد هستن.اگه دست من بود میدونستم چیکارشون کنم...
وبلاگ قشنگی داری.به روز باش مردم آگاه بشن.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد