وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

وهابیت = ارهابیت

این وبلاگ وهابیت این فرقه ساخته استعمار که هر روز برای خدمت به استعمار گران و دشمنان اسلام جنایت می کنند ، معرفی می کند

این هم فتوایی عجیب از تکفیری ها

 

 

همانگونه که مشاهده می کنید وهابی ها دل شان لک زده برای اینکه بهانه ای برای تکفیر مردم و مسلمانان پیدا کنند . حالا بعد از تکفیر شیعیان به جرم زیارت و شفاعت خواستن  از پیامبر(ص) و ائمه اطهار و ... نوبت به  دانشمندان رسیده که آن ها را  به  جرم اثبات ثبات خورشید و حرکت زمین تکفیر کنند !

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ق.ظ

یا الله
با سلام خدمت شما دوست عزیز
ببنید امروزه فرقه وهابیت نه دین است و نه سیاست بلکه فقط یک بیماری روحی است که اغلب دامنگیر تند روان می شود شما نگاه کنید به ریاض الصالحین ج1 احادیث اول در مورد کسانی است که که تند روی می کنند و می فرماید که منقطعین هلاک می شوند
در ضمن اینها به این علت به کسانی که می گویند که خورشید می چرخد چون خداوند در سوره ی یاسین می فرماید
و کل فی فلک یسبحون
یعنی هر چه در آسمان است می چرخد
زمانی که دانشمندان ما می گویند خورشید ثابت است پس مغایرت دارد با کلام خداوند
البته با این توصیف ها شما فکر نکنید که بنده وهابی هستم اگر خواستید می توانیم با هم همکاری کنیم
بنده یک سنی هستم البته تا زمانی که شیعه ها به خلیفه های ما توهین نکند
من برادرشان هستم
اگر خواستید می توانید به ایمیلم هر نوع مطلبی را خواستید می توانید بگوید شاید داشته باشم برایتان می فرستم

الف - ش چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ http://lasaratelhossein.blogfa.com

سلام
وبلاگ شما بسیار عالی بود. امیدوارم در راه دفاع از حریم پاک اسلام همیشه موفق باشید. در ضمن من وبلاگ شما را به پیوند ها ی خود اضافه کردم خوشحال می شوم شما هم این کار را کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد